reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Ludvighová

Eva Ludvighová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem na základnej škole v Detve. Vyučujem informatiku a matematiku. Medzi moje záľuby patrí turistika, príroda a cestovanie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

moje oboznámenie s wikipédiou

Eva Ludvighová

moje oboznámenie s wikipédiou

Stránka Wikipédie mi nie je neznáma, občas som na túto stránku zablúdila.

  • 15. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 188x
  • 0
niečo o mne

Eva Ludvighová

niečo o mne

Pracujem na základnej škole v Detve. Vyučujem informatiku a matematiku. Medzi moje záľuby patrí turistika, príroda a cestovanie.

  • 27. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 243x
  • 0
toto ma zaujalo o mojich kolegoch

Eva Ludvighová

toto ma zaujalo o mojich kolegoch

Prečítala som si niekoľko prác, chcela by som reagovať na tieto od:

  • 27. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 316x
  • 0
vyhľadávanie a čo o nás google vie

Eva Ludvighová

vyhľadávanie a čo o nás google vie

To, čo nám Internet poskytuje sa nedá v krátkosti opísať ani zhodnotiť.

  • 26. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 196x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu